Countdown


Hemma och målar ikväll

Ikväll hade jag sett fram emot en lugn trevlig tvkväll, kan inte minnas när jag hade det senast. Tyvärr var det bara skit på tv i vanlig ordning, dåligt med kvalitet nu för tiden. Så jag målade lite istället. Lykke Li höll mig sällskap hela kvällen.
Nedräkningen har idag dag börjat officiellt - 27 dagar kvar!

Felt like laying down in the couch and watch tv tonight, but swedish tv is the definition of crap! painted instead with the beautiful Lykke Li all around me.

I have never been a big fan of swedish band (Ingenting) but i really like this video
(Ingenting) - Dina händer är fulla av blommor
The Countdown has started - 27days to go!

Kommentarer
Postat av: Pajja

Fint! Ska jag få titta på den när jag bor där? =)

2010-03-27 @ 02:40:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0