Whoop?



Nyss hemkommen från Debaser Slussen och med facit i hand är det en sak som etsat sig fast. Aldrig i mitt liv trodde jag att jag skulle gå på en TJM spelning och få höra "Whoop Whoop". Galet. Annars var spelning precis så bra som jag hade önskat, dvs lagom grym, sett dom bra mycket bättre men det var jäkligt bra ändå och jag känner mig som en dålig människa. Annars kan jag glädja alla skadeglada att jag bara hann fota 1 låt innan min kamera slutade fungera, får se om det blir några bilder.
Treat me like your mother - Dead Weather

Kommentarer
Postat av: Bubblan

Fin blogg du har Magnus...=)

2009-09-09 @ 10:35:02
Postat av: Tomasz

Såg du hela spelningen? Hoppas det blir några bilder för recensionen väntar på dem.

2009-09-09 @ 12:29:05
URL: http://marathonman.blogsome.com
Postat av: Magnus

Jo då såg klart hela spelning. Bilder kommer du att få, mailade Nils och sa att dom kommer ikväll, massa annat att göra idag.

2009-09-09 @ 12:46:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0