Elektrisk


Tog den här bilden på Tobbe innan jag såg dagens klipp


Packad och klar på väg till Uppsala

Drog till Uppsala i måndags med Vince och Tobbe för plåtning. Vart väldigt najs måste jag säga. Idag fick vi besök av Crista Leonard, en tjej från Andorra, väldigt trevlig tjej som ska vara och jobba med oss i en månad till att börja med. Visade Sthlm från sin bästa sida med fin väder, lunch på Hängmattan för att sedan dricka gratis öl med smågotta på Lilla hotelbaren (tack Clas). Idag bjuder jag inte på nån musik eller musikvideo utan ett klipp jag såg på Pierre Wikbergs blogg som jag gillade jätte mycket. Ännu ett bevis på hur fint musik och konst funkar med Skejt
Color Skateboard Magazine - Mirrored

Kommentarer
Postat av: johan

snyggt!

2009-09-16 @ 11:14:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0