Snön



Snön kom på riktigt och sablar vad vacker den är. Var precis ute på en promenad och allt har blivit så tyst och fridfullt, nästan tråkigt att lämna Axelsberg nu för att åka upp till Sundsvall imorgon men det kommer bli underart det med, ska hämta Sofia på dagis på onsdag och hon ringde idag och berättade att hon redan sagt till fröken att morbror Magnus kommer på onsdag. Annars ska man väl nämna hur tragiskt det är att ännu en begåvad Hollywoodstjärna gått bort i alldelens för ung ålder, Brittany Murphy blev 32 år gamal.
Postar en vacker film om döden:
Last minutes with Oden


Någon som vågar möta detta stjärngäng?

Annars går julen förhoppningsvis i glädjens tecken och många trevliga presenter ska ges och tas emot. Har dock fått två väldigt fina klappar redan. Först kom Fedex med ett hårt packet från KesselKramer i Amsterdam innehållande en fin bok och ett tack för för jobbet vi la ner på plåtningen för två veckor sedan med texten ".. since your still young",  se där ja. Sedan idag fick jag en lite överaskning i påsen när jag köpte Sushi på Sushi och Work. Ett litet paket med utvalda gosaker. Nu ska jag se på Arkiv X men innan jag gör det så ska jag tippsa om en finurlig liten låt som Samuel tipsade mig om. Matilda heter tjejen Murmeldjur heter låten. lyssna här:
Matilda - Murmeldjur

Kommentarer
Postat av: johan

Sushi & Work rules!

2009-12-21 @ 10:16:38
Postat av: Jenny

Älskar andra bilden!

2010-01-03 @ 20:20:43
URL: http://franswalter.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0