2010


Bilden har inget med 2010 att göra, utan tvärtom.

Har inte skrivit under hela julen då jag inte ens öppnat min dator sedan den 21 december och nu när jag tänkte lägga upp ett nytt inlägg så slår det mig att idag är den 31 december och imorgon är det alltså år 2010. Alla skriver ju sin årsbästalistor för fullt och minns tillbaka detta fantastiska år. Mitt 2009 kan sammafattas rätt enkelt. våren/sommaren helt ok, hösten/vintern inte helt ok.
Jobb disskuteras och jobb bokas redan inför 2010 vilket är bra men närmast så ska det faktureras och levereras för att sedan vara ledig fram tills 11 december.
Glömde tyvärr kameran när jag for upp till Sundsvall så hela julen är dokumenterad med Hasselblad så det komemr ta ett par dagar innan jag kan berätta om min jul i Sundsvall, den var trevlig med uttmattande av många olika orsaker.
Om ni liksom jag är nyfiken på hur USA´s nuvarande president Barack Obama såg ut som teeny kan kolla på Lisa Jack´s  bilder.
Barack Obama - Occidental Collage




Kommentarer
Postat av: Näääk

Bara till 11 december. stackare

2010-01-04 @ 09:37:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0