Nightime


Det slutade så här


Och så här, snygg frisyr!?

Kvällen på kontoret blev lång, fotade pillade och laddade hem en film som hette "Photoshop för nybörjare". Rätt basic men lärde mig iallafall några små tricks och tips. Idag var dock planerat med snowboard och allt kändes bra tills alla som skulle med banga ur, ingen som vill tydligen. Ingen bra vecka det här för mig.
Vad som händer i helgen vet jag inte men på tisdag ska jag se Abhinanda iallfall, en bra sak att se fram mot.

So ended up staying late at the office, you can see the result above. Downloaded a film called "Photoshop for beginners" pretty basic but i learnde a few things at least. Today i was planing on going snowboard but noone wants to join me, whats up with that??

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0