Lysrör


För lite självporträtt på sistone eller hur

Kvar på kontoret och klockan börjar bli "gåhemtid". Dock gillar jag inte att vara hemma just nu så jag dröjer mig kvar. Har fått lite saker fixade idag iallafall men har mycket kvar på listan att ta tag i.
Leker med lysrör just nu och förösker hitta ett spännande ljus, gå sisådär.
Då det visar sig att jag även har utländska följare av min blogg och dom verkligen kräver att jag ska skriva på engelska så tänkte jag nu börja sammafatta mina inlägg så ha överseende med min dåliga engelska.

Still at the office playing with some fluorescent light, dont really wanna go home right now. Started writing on english for all you readers abroad. Bare with me and my kind of crappy english
.

Wanna see someting funny?
Click here

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0