Helg igen


Akrylmålning som gjordes i natt

Fick ett fint stafli i julklapp av familjen och inatt invigde jag det. Väldigt roligt att måla igen, har inte gjort det sen gymnasiet nästan och kan inte fatta att jag inte målat mer. Jag hamnar i någon sorts trans när jag väl sätter igång och helt plötsligt när jag kollade på klockan var det verkligen för sent. Måste måla mycket mer för att komma igång för man är ju en smula ringrostig kan jag lova men roligt var det så det kommer komma mer målningar här så småning om.
Nu ska jag hem till Nicklas för lite vin och sedan verkar det som om det blir Grodan med Pär. Imorgon måste jag dock vara pigg för då ska det åkas snowboard förhoppningsvis.
Har ni inget att göra så kan ni kolla in Greg Hunts arbete HÄR. Han är väldigt bra!

Kommentarer
Postat av: sam

YES!! va gött mangan! ser fram emot att se mer fantastiska nattliga verk här..

2010-01-08 @ 21:28:56
Postat av: Saadet

Najs blogg du har! Ska vi följa varandra på bloglovin? Det skulle vara kul :) Kraaam :)

2010-01-10 @ 13:00:24
URL: http://saadet.blogg.se/
Postat av: Anonym

ujuj! jaja yes!

2010-01-11 @ 16:02:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0