New world


Skönt bad i Saltvik

Preics kommit hem från ännu en trip till Hammarbybacken, åkt väldigt mycket snowboard i vinter och planerar en resa till Kungsberget i helgen. Annars så har jag jobbat hela veckan, köpt en ny skärm och  hunnit drick massa öl med Erik och Tove. På jobbfronten så fick jag två nya jobb för Monocle Magazine idag, först var det ett jobb bara sen ringde Poppy som är bildredaktör och gav mig ett till nästa vecka, väldigt skoj då jag tycker väldigt mycket om den tidningen.

Just got back home after another day of schredding in Hammarby. Epic day with nice weather and great friends. AWSM! been working alot this week and just got 2 more jobs for Monocle Magazine, gonna be nice working for them.

David Grehn, the Cinematographer
we worked with on our artfilm just got nominated for an Oscar, congrats!
See a trailer of their film Instead of Abrakadabra

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0