Bad day, bad week & bad year


Utsikt från mitt fönster / View from my window

Idag var en sånn dag då ingenting gick som man ville. Fyyyy fan! Hoppas på nya tag imorgon. Nu är iallfall allt klart med min lägenhet, ska nämligen hyra ut den för att söka mig vidare på nya äventyr.

Spent this weekend having dinner with good friends and going out. Not the best day today but hopefully it´s getting better tomorrow!

Check out this cool house drawn by Elding Oscarsson, i wanna  live in one of thoose.
Click here

Kommentarer
Postat av: Banegas

Hejhej!



Vill bara säga att jag tycker det är roligt att läsa din blogg! :-)

2010-02-08 @ 17:48:08
Postat av: Pajja

2010-02-09 @ 19:38:04
URL: http://www.latitude6200norte.blogspot.com
Postat av: Pajja

Du glömde att uppskatta sällskap att kolla på den fantastisk film vi såg: Transformers II. Vecka eller dagen kan inte vara dålig när man tittar på sånt diamant av pop kultur! =P

2010-02-09 @ 19:39:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0